Tuesday 20 October 2015

Pelbagai Cara Untuk Menjana Income Mengikut Kepakaran Masing-Masing

Pelbagai Cara Untuk Menjana Income Mengikut Kepakaran Masing-Masing

Jual Beli dan ada untung
Beli emas, setahun jual = ada untung (kena Tanya tokey emas amacam cara dia)
Beli tanah, setahun jual = ada untung (kena Tanya broker tanah amacam cara dia)
Beli rumah, setahun jual = ada untung (kena Tanya kontraktor rumah amacam cara dia)
Beli produk dgn CWC, setahun org tlg jual = ada untung (kena Tanya tokey CWC amacam

Maklumat Lanjut sila ke ==>

http://myarba4u.blogspot.com






TIPS

6 tips yang saya gunakan untuk memilih syarikat bagi mengelakkan terkena skim2 yang merapu..jgn percaya apa yang upline ceritakan anda perlu semak sendiri.

1. LESEN SSM
Saya semak dengan Suruhanjaya Security Malaysia (SSM) bayar RM10 boleh tengok details pasal syarikt.

2. LESEN AJL
Saya semak dengan KPDNKK sebab syarikt buat MLM so wajib ader sijil ni, so tkde masalah. Syarikat yang rekrut ahli dan menerima bonus serta produk wajib ada lesen AJL..ni undang2 Malaysia..anda bukan berada di planet pluto skang ni.

3. BANK NEGARA
Saya semak dengan bank negara, ada blacklist or tak syarikt ni, semua tkde..okey cantik. Syarikat yang ada lesen AJL dia di bawah pemantauan KPDNKK, so tkde kene mengena ngan bank negara, boleh skip bahagian ni.

4. AGREEMENT
Ada agreement satu kelebihan..saya hanya pilih syarikat yang ada agreement. Saya bawak kawan saya seorang peguam untuk teliti agreement, saya tak reti ayat2 lawyer nih, tak tau jgn buat2 pandai.

5. PATUH SYARIAH
Sebagai orang Islam yang ni paling penting iaitu bisness mesti patuh syariah, bab ni kena tanya ustaz yg pakar bab muamalat..

6. ELAKKAN SYARIKAT BARU
Kalau boleh pilihlah syarikat yang dah 5 tahun beroperasi sebab ia satu syarikat yang dah kukuh dan stabil dari segi kewangan dan system.

Kalau 6 perkara ni tidak lengkap saya takkan join dengan syarikat tu.

(Kredit KR Nik Suriani)

Sekiranya tuan/puan memerlukan penerangan yang lebih terperinci mengenai peluang terbaik ini, jangan segan-segan hubungi admin ye :) .

Whatsapp/SMS/Call : 013 355 2336 (Shamsudin Md Sarif)


ATAU

Maklumat Lanjut sila ke ==>

No comments:

Post a Comment